30 mar 2012

PRUEBAS LIBRES DE BACHILLERATO

HEZKUNTZA BERRIZTATZEKO ZUZENDARIAREN JARRAIBIDEAK BATXILERGOKO PROBA LIBREEI BURUZ
La Disposición adicional cuarta del Decreto 23/2009, de 3 de febrero, por el que establece el currículo de Bachillerato y se implanta en la Comunidad Autónoma del País Vasco, ha previsto la organización periódica de pruebas para que las personas mayores de 20 años puedan obtener directamente el título de Bachiller. 
Otsailaren 3ko 23/2009 Dekretuak, Batxilergoko curriculuma ezarri eta Euskal Autonomia Erkidegoak jartzekoak, laugarren xedapen gehigarrian arautzen du probak antolatuko direla aldiro, 20 urtetik gorakoek Batxilergoko titulua zuzenean lortzeko aukera izan dezaten.
En tanto no se convoquen en nuestra Comunidad estas pruebas, los centros públicos de Bachillerato podrán admitir matrículas de alumnas y alumnos que, no estando matriculados en ningún otro régimen de Bachillerato, tengan materias pendientes de superar para la obtención del título de Bachiller.
- El plazo de inscripción finalizará el 30 de abril de cada curso escolar.
- Contenidos: tanto los de las materias comunes como las de modalidad se encuentran en el Decreto 23/2009, de 3 de febrero, por el que se establece el currículo de Bachillerato (BOPV del 27-02-2009). El contenido de las materias optativas se encuentra en la Orden de 26 de julio de 2010 por la que se regulan las materias optativas en el Bachillerato (BOPV del 10 de septiembre).
- Lugar Matrícula: Se puede hacer en cualquier centro público que imparta la modalidad de Bachillerato de la que se pretende examinar.
- Documentación: Se le informará en la Secretaría del centro, pero es obligatorio tener 20 años y estar en posesión del título de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria o equivalente.
- Asignaturas: La matrícula se hace por asignaturas y no hay límite. El profesor o profesora que imparte cada asignatura podrá informar del desarrollo de la prueba en el centro.
- Fecha de examen: El centro en el que se inscriba cada alumno o alumna le comunicará las fechas de examen. Cuando el alumnado manifieste su deseo de presentarse a las pruebas de acceso a los estudios de Grado, la fecha límite para la realización de los exámenes será el 30 de mayo.
---------------------------------
Proba horiek EAEn deitzen ez diren bitartean, Batxilergoko ikastetxe publikoek ikasleen matrikulak onar ditzakete, nahiz eta Batxilergoko titulua eskuratzeko irakasgai batzuk gainditu gabeak izan, baldin eta ez badaude Batxilergoko beste erregimenen batean matrikulatuta.
- Izena emateko epea ikasturte bakoitzeko apirilaren 30ean amaituko da.
- Edukiak: Otsailaren 3ko 23/2009 Dekretuak, Batxilergoko curriculuma ezarri eta
Euskal Autonomia Erkidegoak jartzekoak (2009-02-27ko EHAA) arautzen ditu ikasgai komunen eta modalitateko irakasgaien edukiak. 2010eko uztailaren 26ko Aginduak, Batxilergoko aukerako ikasgaiak arautzekoak, (irailaren 10eko EHAA) arautzen ditu aukerako ikasgaien edukiak.
- Matrikula egiteko lekua: Aztertu nahi den Batxilergoko modalitatea irakasten duen edozein ikastetxetan egin daiteke.
- Dokumentazioa: Ikastetxeetako idazkaritzetan emango da informazioa, baina nahitaezkoa da 20 urte beteta izatea eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua edo titulazio horren baliokidea den titulu bat izatea.
- Irakasgaiak: Irakasgaietarako matrikulak egingo dira, eta ez dago irakasgai-mugarik.
Irakasgaiak ematen dituzten irakasleek eman dezakete proba ikastetxean egiteko moduari buruzko informazioa.
- Azterketak egiteko egunak: Matrikula egin dueneko ikastetxeak jakinaraziko dio ikasleari zer egunetan egingo diren azterketak. Ikasleak adierazten badu graduko ikasketak egiteko probetara aurkezteko asmoa duela, maiatzaren 30a izango da azterketak egiteko azken eguna.
                                      Vitoria-Gasteizen, 2012ko martxoaren 26an
                                          Cándido Hernández Garduño
                                                          Hezkuntza Berriztatzeko zuzendaria

No hay comentarios:

Publicar un comentario